نام آموزش : CGMagno Workshop – Next generation game character

سطح آموزش : متوسط

مدرس آموزش : Gilberto Magno

زمان آموزش : 22:55:09

کیفیت ویدیو : 720p

حجم ویدیو ها : 1.94 گیگابایت

حجم فایل های تمرینی : ندارد

منبع آموزش : Artstation.com

توضیحات : Maya یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ساخت مدل های سه بعدی ، خلق جلوه های ویژه ، ساخت محیط های سه بعدی و نورپردازی و ... می باشد که در صنعت بازیسازی ، انیمیشن سازی ، معماری و ساخت تیزر های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد . مایا همانند 3ds Max است و یکی دیگر از محصولات کمپانی Autodesk محسوب میشود.

*ZBrush به لطف ابزار های قدرتمندی که دارد در حال حاضر پیشرفته ترین نرم افزار مدلسازی سه بعدی محسوب میشود. شما توسط این نرم افزار قادر هستید تا مدل های بسیار با جزئیاتی خلق کنید و از این مدل ها در صنعت بازیسازی ، فیلم سازی و خلق جلوه های ویژه استفاده کنید.

*Substance Painter یک نرم افزار بسیار قدرتمند جهت ساخت تکسچرها و متریال های حرفه ای می باشد. شما با این نرم افزار قادر خواهید بود تا بر روی مدل های سه بعدی خود نقاشی کنید و متریال و طرح دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال کنید. سابستنس پینتر در صنعت بازیسازی ، انیمیشن سازی ، خلق جلوه های ویژه و ... مورد استفاده قرار میگیرد.

*Marmoset Toolbag یک نرم افزار بسیار جذاب و کاربردی در زمینه رندرینگ محیط ها و اشیاء سه بعدی میباشد که به دلیل رابط کاربری زیبا و ساده ای که دارد نیز از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است.

در این آموزش شما از طریق نرم افزارهای ذکر شده نحوه ایجاد کاراکترهای بازی به صورت پرجزئیات و حرفه ای را خواهید آموخت.

 

بزودی

توجه : دانلود تنها با ip ایران امکان پذیر میباشد.
بنابراین قبل از شروع دانلود حتما فیلترشکن خود را غیرفعال نمایید.

تمام ویدیوها در قالب یک پارت : Download

رمز فایل : sub-learn.ir

Lessons in This Class
فایل های تمرینی