نام آموزش : Udemy - Interior Visualization for Architects 3dsmax + Vray + Photoshop

سطح آموزش : متوسط

مدرس آموزش : Omar Roshdy

زمان آموزش : 04:24:23

کیفیت ویدیو : 720p

حجم ویدیو ها : 378 مگابایت

حجم فایل های تمرینی : 452 مگابایت

منبع آموزش : Udemy.com

توضیحات : 3ds Max یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ساخت مدل های سه بعدی ، خلق جلوه های ویژه ، ساخت محیط های سه بعدی و نورپردازی و ... می باشد که در صنعت بازیسازی ، انیمیشن سازی ، معماری و ساخت تیزر های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد . این نرم افزار قدرتمند محصول کمپانی Autodesk است.

* V-Ray یک موتور رندر قدرتمند می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا از صحنه هایی که خلق کردید خروجی بسیار با کیفیتی بگیرید. وی ری در صنعت معماری و همچنین دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و بین فعالان این حوزه از محبوبیت زیادی برخوردار است.

* Photoshop بدون شک یکی از کاربردی ترین نرم افزار های حوزه گرافیک می باشد که از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار است. از فتوشاپ برای خلق تصاویر گرافیکی ، بنرهای تبلیغاتی ، روتوش تصاویر ، موشن گرافیک ، انیمیشن و کلی موارد دیگر میتوان استفاده کرد که همین امر باعث شده تا فتوشاپ خود به یک صنعت تبدیل شود.

* در این آموزش شما از ابتدا با نحوه ایجاد و شبیه سازی طراحی و دکوراسیون داخلی آشنا خواهید شد و مواردی همچون مدلسازی، نورپردازی، تکسچرینگ، متریال دهی، کار با دوربین ها، رندرینگ و تنظیمات آن،پست پروداکشن و ... را فرا خواهید گرفت.

 

بزودی

توجه : دانلود تنها با ip ایران امکان پذیر میباشد.
بنابراین قبل از شروع دانلود حتما فیلترشکن خود را غیرفعال نمایید.

تمام ویدیوها در قالب یک پارت : Download

رمز فایل : sub-learn.ir

Introduction
Preplanning
Preparation (Software & Plugins)
Modeling and Assembly
Lighting Your Scene
Vray Materials
Vray Cameras
Render Settings
Post-Production
فایل های تمرینی